середу, 19 червня 2019 р.

День спеціаліста

«Є така професія – берегти здоров’я»
(до Дня медичного працівника)

16 червня в Україні святкуватимуть День медичного працівника. Бути медиком – це найскладніша і найвідповідальніша робота у світі. Вона вимагає бути сильним, сміливим та вміти робити складні рішення.
У руках медиків – здоров’я українців, майбутнє нашого народу. Вони рятують сотні життів на день. Вони супроводжують кожного з нас із народження, переживають разом із нами кожну хвилину хвороби, дарують надію на одужання. Ця професія сповнена благородної місії, служіння в ім’я інших та відданості своїй справі. На них лежить велика відповідальність за здоров’я людей. 
   З  цієї нагоди,  19 червня відділом краєзнавства центральної міської бібліотеки імені Костя Солухи, для  широкого загалу користувачів був проведений День  спеціаліста  «Є така професія – берегти здоров’я». 
Під час заходу присутні дізналися про цікаві факти з життя лікарів, які жили і працювали у нашому місті. Таких як Кость Солуха, Юзеф Роллє, Володимир Даль, Едмунд Фаренгольд, Клавдій Веліканов та інші.
Доповненням заходу стала книжкова виставка «Твоє здоров’я у твоїх руках», яка об’єднала в собі декілька тематичних розділів, а саме: 
- «Відомі медики Поділля», з якої відвідувачі дізналися про цікаві факти з життя відомих лікарів;
- «З історії  медицини», з якої відвідувачі дізналися  про становлення та зародження медичних закладів на Поділлі;
- «Актуальні проблеми системи охорони здоров’я», література цього розділу містить інформацію про реформування в медичній галузі;
- «Умови здоров’я і життя», цей розділ розповів про поради лікарів і цілителів, щоб продовжити і зберегти якість життя.









Немає коментарів:

Дописати коментар