четвер, 4 вересня 2014 р.

Фотосушка "Моя Україна"

Моя Україна

Фотосушка

   З нагоди 23-річниці Незалежності України  відділ  краєзнавства міської центральної бібліотеки  24 серпня на площі  біля  Ратуші презентував фотосушку «Моя Україна». Експозиція об’єднала 15 місцевих фотографів, які виставили близько 60 фоторобіт, присвячених нашій рідній державі та українцям. Мешканці та гості міста мали змогу помилуватися роботами таких відомих фотомитців  нашого міста, як Петро Ігнатьєв, Віталій Гриценко, Іван Коробчей, Юрій Савін, Сергій Огороднік та багатьма іншими. Об‘єктиви фотокамер зафіксували миттєвості реального життя пересічних українців не лише у дні свят, а й у будні, не ретушуючи проблем і негараздів.
   Фотовиставка складалася із таких розділів:
«Герої Небесної сотні»
«Це все моє, це зветься Україна»
«Моє місто»
   Головне завдання фотовиставки - продемонструвати через світлини, що всі ми різні, але нас об’єднує одна країна в якій ми живемо.


Немає коментарів:

Дописати коментар