пʼятниця, 23 серпня 2024 р.

Патріотичний нон-стоп «Моя Україна - єдина та вільна»

 Моя Україна - єдина та вільна

Патріотичний нон-стоп

(до Дня Незалежності України) 

З нагоди 33 річниці проголошення незалежності України відділ краєзнавства центральної міської бібліотеки імені Костя Солухи провів патріотичний нон-стоп «Моя Україна-єдина та вільна». Захід проходив на Алеї вишиванки і складався із таких активностей:

    - патріотична вітрина «Це моя країна - Україна». На виставці представлено книги, що ведуть нас шляхами боротьби, випробувань та перемог нашої країни, розкривають тернистий шлях становлення української державності.

     - фотовиставка «Незалежна Україна», де були представлені роботи кам’янецький фотомитців.

    - інтерактивні ігри: пазл «Склади карту України», інтелектуальна вікторина «Моя країна – Україна», під час яких відвідувачі могли перевірити свої знання з історії і географії рідної країни і навзаєм дізнатися різні цікавинки та родзинки про регіони України.

Усі відвідувачі патріотичного нон-стопу отримали презенти від книгозбірні та заряд святкового настрою.








 

Немає коментарів:

Дописати коментар